April 8, 2013

ပအုိ၀္းနယ္ေဒသ အစိုးရအတန္းေက်ာင္းမ်ားတြင္ ပအုိ၀္းစာေပ သင္ၾကားေတာ့မည္။

ပအုိ၀္းနယ္ေဒသ အစိုးရအတန္းေက်ာင္းမ်ားတြင္ ပအုိ၀္းစာေပ သင္ၾကားေတာ့မည္။
========================================


အစုိးရအတန္းေက်ာင္း၌ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသား စာေပသင္ၾကားေရးနဲ႔ ျပ႒ာန္းစာအုပ္မ်ားကို အတည္ျပဳေရးအတြက္ စည္းေ၀းျခင္း

အစည္းအေ၀းကို (၁၇-၃-၂၀၁၃)ေန႔ နံနက္(၁၀း၀၀)နာရီတြင္ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (P.N.0) ရံုး၌ က်င္းပသည္။

ပထမဦးစြာ ဦးပညာဗုဒ္မွ အစည္းအေ၀း ေခၚယူရျခင္းအေၾကာင္းရင္းကို တင္ျပရာတြင္ ႏိုင္ငံေတာ္မွ စီမံခ်က္၊ ျပ႒ာန္းခ်က္၊ ခြင့္ျပဳခ်က္အရ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသားစာေပကို မိမိတို႔၏ သင္ပုန္းႀကီးျဖင့္ မိမိတို႔၏ မူအရ သင္ၾကားရန္အတြက္ ပအုိ၀္းသင္ပုန္းႀကီး၌ပါရွိေသာ သရစဥ္အတြဲ (၆)တြဲကို သူငယ္တန္း၊ ပထမတန္း၊ ဒုတိယအတန္း (၂)တြဲစီခြဲ၍ (၃)အုပ္ ထုတ္ေပးထားေၾကာင္း၊ အတြဲခြဲထားခ်က္မ်ားကို ျပဳျပင္၊ ျဖည့္စြက္၊ တည္းျဖတ္လုိပါက အႀကံဥာဏ္ေပးၾကရန္ တင္ျပပါသည္။

ဥကၠ႒ ဦးခြန္စံလြင္မွ အၾကံေပးေဆြးေႏြးရာတြင္ တုိင္းရင္းသားစာေပသင္ၾကားေရးသည္ လူမ်ဳိးႏြယ္စု၏ အဓိကတာ၀န္ျဖစ္သျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာမ်ဳိးႏြယ္စုမွ ရဟန္းသံဃာ၊ လူပညာရွင္မ်ားမွ အတည္ျပဳေပးရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားပါသည္။

ပအုိ၀္းစာေပျမွင့္တင္ျပန္႔ပြားေရးသံဃာအဖြဲ႔မွ အတြင္းေရးမွဴး ဦးသုဇန(ေအးေစတီေက်ာင္း)မွ တိုင္းရင္းသားစာေပႏွင့္ ပတ္သက္၍ သည္စာေပမွ ဟုိစာေပမွ စသျဖင့္ အျငင္းပြားရန္မလုိအပ္ပဲ အမ်ားသေဘာတူျဖစ္သည့္ စာေပျဖစ္ဖို႔ လုိအပ္ေၾကာင္း မိန္႔ၾကားပါသည္။

ပအုိ၀္းစာေပျမွင့္တင္ျပန္႔ပြားေရးသံဃာအဖြဲ႔မွ တြဲဖက္အတြင္းေရးမွဴး ဦးဣႏၵာ၀ုဓ(စခုဲင္းေက်ာင္းဆရာေတာ္)၏ အႀကံေပးခ်က္မွာ ပအုိ၀္းစာေပသရတြဲ (၆)တြဲသည္ ယခုအခ်ိန္ခါတြင္ လက္ရွိသင္ၾကားေနၿပီး အမ်ားသံုးစာေပလည္းျဖစ္သျဖင့္ သရစဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျပင္ဆင္ျဖည့္စြက္စရာ မရွိေၾကာင္း၊ သုိ႔ေသာ္ သရတြဲမ်ားကို ေရွ႕ေနာက္ညီညြန္ေစရန္ အစီအစဥ္က်က်  ျပန္စိစစ္ရန္လုိအပ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားပါသည္။ ႏိုင္ငံေတာ္မွလည္း လြတ္လပ္စြာ သင္ၾကားခြင့္ေပးလာသျဖင့္ သင္ၾကားရန္ သေဘာတူေၾကာင္းလည္း မိန္႔ၾကားပါသည္။

ဆက္လက္၍ ဦးပညာဗုဓ္မွ အစိုးရေက်ာင္းတြင္ သင္ၾကားရန္ ဆရာ/ဆရာမမ်ား ေမြးထုတ္ေရးအစီအစဥ္ကို တင္ျပရာတြင္ ခန္႔မွန္းေျခ ဆရာ/ဆရာမဦးေရ (၁၈၀၀)ခန္႔ကို သင္ၾကားေပးမယ့္ ဆရာ(၅၀)ဦးခန္႔ လုိအပ္ေၾကာင္း၊ ထုိဆရာ(၅၀)ဦးကိုလည္း ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားဘက္မွပင္ တာ၀န္ယူသင္ၾကားေပးသင့္ေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းတြင္း သင္ၾကားမည့္ ဆရာ/ဆရာမမ်ားကို ဘြဲ႔ရ၊ အနိမ့္ဆံုး (၁၀)တန္းေအာင္ျမင္ၿပီးသူမ်ားႏွင့္ ပထမလတ္တန္းေအာင္သူမ်ား ျဖစ္သင့္ေၾကာင္း တင္ျပပါသည္။

စာအုပ္ရုိက္ႏွိပ္ထုတ္ေ၀ေရး ကုန္က်စရိတ္ႏွင့္ ဆရာျဖစ္သင္ၾကားေရး ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ဆက္လက္ေဆြးေႏြးရာတြင္ ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ စာအုပ္ရုိက္ႏွိပ္ ထုတ္ေ၀ေရး ကုန္က်စရိတ္ကို ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားအသီးသီးမွ ေထာက္ပံ့ကူညီၾကရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရွိပါသည္။

၁။ ပအုိ၀္းစာေပ ျမွင့္တင္ျပန္႔ပြားေရး ဗဟုိသံဃာအဖြဲ႔          က်ပ္ - (၁)သိန္း
၂။ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (P.N.0)                            က်ပ္ - (၁)သိန္း
၃။ ပအုိ၀္းစာေပနဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈအဖြဲ႔                                က်ပ္ - (၁)သိန္း
၄။ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ဌာေနျပည္သူ႔စစ္                 က်ပ္ - (၁)သိန္း
၅။ ပအုိ၀္းေမာ္အဖြဲ႔ႏွင့္ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းေဆးဆရာအဖြဲ႕        က်ပ္ - (၁)သိန္း
၆။ ပအုိ၀္းသုခုမအႏုပညာအဖြဲ႔                                     က်ပ္ - (၁)သိန္း
၇။ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသမီးအဖြဲ႔                                            က်ပ္ - (၁)သိန္း

ဒုတိယအဆင့္အေနျဖင့္ ဆရာျဖစ္ သင္ၾကားေရးစရိတ္အတြက္ကိုမူ ဆက္လက္ေဆြးေႏြးၾကရန္ ေျပာၾကားသည္။

ေနာက္ဆံုးအဆင့္ ေဆြးေႏြးခ်က္မွာ - ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသားစာေပ သင္ၾကားေရးအတြက္ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားစု တစ္ရပ္လံုးပါ၀င္ႏုိင္ရန္အတြက္ ပအုိ၀္းလူမ်ဳိးမ်ား ေနထုိင္လ်က္ရွိသည့္ ေဒသအသီးသီးမွ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ား၊ ပညာရွင္မ်ား၊ အနယ္အရပ္ရပ္မွ ဖြဲ႔စည္းထားသည့္ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသားစာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈအဖြဲ႕မ်ားကို အားလံုး စုစည္းၿပီး ျပ႒ာန္းစာအုပ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ လုပ္ေဆာင္ထားခ်က္မ်ားႏွင့္ အတည္ျပဳခ်က္မ်ားကို ခ်ျပရန္အတြက္ အစည္းအေ၀းတစ္ရပ္ က်င္းပသင့္ေၾကာင္း ေဆြးေႏြးၾကပါသည္။

အေထြေထြ ေဆြးေႏြးခ်က္မ်ားအရ - တုိင္းရင္းသားစာေပသင္ၾကားေရးအတြက္ ပအုိ၀္းတစ္မ်ဳိးသားလံုး ပါ၀င္အတည္ျပဳေရးအတြက္ (၂၇-၃-၂၀၁၃) တေပါင္းလျပည့္ေက်ာ္ (၁)ရက္ေန႔တြင္ အစည္းအေ၀းက်င္းပရန္ ရက္သတ္မွတ္ျခင္း၊ သင္ၾကားမည့္ ေက်ာင္းအေရအတြက္ ျပဳစုေရးကို ဦးပညာဗုဓ္က ရွမ္းျပည္နယ္ႏွင့္ ပဲခူးတုိင္းေဒသႀကီး ထန္းတစ္ပင္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ ေက်ာင္းကို တာ၀န္ယူျပဳစုေပးမည္ျဖစ္ၿပီး မြန္ျပည္နယ္၊ ကရင္ျပည္နယ္ႏွင့္ ကယားျပည္နယ္အတြင္းရွိ ေက်ာင္းအေရအတြက္ကို ပအုိ၀္းစာေပနွင့္ ယဥ္ေက်းမႈအဖြဲ႔(ဗဟုိ)မွ တာ၀န္ယူျပဳစုေပးရန္ ျဖစ္သည္။


အစည္းအေ၀း ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ား

၁။ ႏိုင္ငံေတာ္မွ စီမံခ်က္၊ ျပ႒ာန္းခ်က္၊ ခြင့္ျပဳခ်က္အရ အစိုးရစာသင္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ သင္ၾကားမည့္ ပအုိ၀္းစာသင္ပုန္းႀကီးကို ျပ႒ာန္းစာအုပ္မူၾကမ္းအျဖစ္ အတည္ျပဳျခင္း၊

၂။ အစိုးရေက်ာင္းတြင္ ပအုိ၀္းစာေပသင္ၾကားေရးအတြက္ ဆရာ/ဆရာမမ်ား ေမြးထုတ္ေပးေရး အစီအစဥ္ကို (၂၇-၃-၂၀၁၃)တြင္ က်င္းပမည့္ အစည္းအေ၀းတြင္ တင္ျပရန္၊

၃။ ဆရာျဖစ္သင္ၾကားေရးအတြက္ ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ပအုိ၀္းလူမႈအဖြဲ႕အစည္း အသီးသီးမွ တာ၀န္ယူပံ့ပုိးေပးရန္။


အစည္းအေ၀းမွတ္တမ္းတင္သူ -
 ေဒါက္တာခင္ေလးရီ၊ ကထိကသမုိင္းဌာန၊ ေတာင္ႀကီးတကၠသိုလ္


အစုိးရအတန္းေက်ာင္း၌ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသား စာေပသင္...ၾကားေရးနဲ႔ ျပ႒ာန္းစာအုပ္မ်ားကို အတည္ျပဳေရးအတြက္ စည္းေ၀းျခင္း

အစည္းအေ၀းကို (၁၇-၃-၂၀၁၃)ေန႔ နံနက္(၁၀း၀၀)နာရီတြင္ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (P.N.0) ရံုး၌ က်င္းပသည္။

ပထမဦးစြာ ဦးပညာဗုဒ္မွ အစည္းအေ၀း ေခၚယူရျခင္းအေၾကာင္းရင္းကို တင္ျပရာတြင္ ႏိုင္ငံေတာ္မွ စီမံခ်က္၊ ျပ႒ာန္းခ်က္၊ ခြင့္ျပဳခ်က္အရ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသားစာေပကို မိမိတို႔၏ သင္ပုန္းႀကီးျဖင့္ မိမိတို႔၏ မူအရ သင္ၾကားရန္အတြက္ ပအုိ၀္းသင္ပုန္းႀကီး၌ပါရွိေသာ သရစဥ္အတြဲ (၆)တြဲကို သူငယ္တန္း၊ ပထမတန္း၊ ဒုတိယအတန္း (၂)တြဲစီခြဲ၍ (၃)အုပ္ ထုတ္ေပးထားေၾကာင္း၊ အတြဲခြဲထားခ်က္မ်ားကို ျပဳျပင္၊ ျဖည့္စြက္၊ တည္းျဖတ္လုိပါက အႀကံဥာဏ္ေပးၾကရန္ တင္ျပပါသည္။

ဥကၠ႒ ဦးခြန္စံလြင္မွ အၾကံေပးေဆြးေႏြးရာတြင္ တုိင္းရင္းသားစာေပသင္ၾကားေရးသည္ လူမ်ဳိးႏြယ္စု၏ အဓိကတာ၀န္ျဖစ္သျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာမ်ဳိးႏြယ္စုမွ ရဟန္းသံဃာ၊ လူပညာရွင္မ်ားမွ အတည္ျပဳေပးရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားပါသည္။

ပအုိ၀္းစာေပျမွင့္တင္ျပန္႔ပြားေရးသံဃာအဖြဲ႔မွ အတြင္းေရးမွဴး ဦးသုဇန(ေအးေစတီေက်ာင္း)မွ တိုင္းရင္းသားစာေပႏွင့္ ပတ္သက္၍ သည္စာေပမွ ဟုိစာေပမွ စသျဖင့္ အျငင္းပြားရန္မလုိအပ္ပဲ အမ်ားသေဘာတူျဖစ္သည့္ စာေပျဖစ္ဖို႔ လုိအပ္ေၾကာင္း မိန္႔ၾကားပါသည္။

ပအုိ၀္းစာေပျမွင့္တင္ျပန္႔ပြားေရးသံဃာအဖြဲ႔မွ တြဲဖက္အတြင္းေရးမွဴး ဦးဣႏၵာ၀ုဓ(စခုဲင္းေက်ာင္းဆရာေတာ္)၏ အႀကံေပးခ်က္မွာ ပအုိ၀္းစာေပသရတြဲ (၆)တြဲသည္ ယခုအခ်ိန္ခါတြင္ လက္ရွိသင္ၾကားေနၿပီး အမ်ားသံုးစာေပလည္းျဖစ္သျဖင့္ သရစဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျပင္ဆင္ျဖည့္စြက္စရာ မရွိေၾကာင္း၊ သုိ႔ေသာ္ သရတြဲမ်ားကို ေရွ႕ေနာက္ညီညြန္ေစရန္ အစီအစဥ္က်က် ျပန္စိစစ္ရန္လုိအပ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားပါသည္။ ႏိုင္ငံေတာ္မွလည္း လြတ္လပ္စြာ သင္ၾကားခြင့္ေပးလာသျဖင့္ သင္ၾကားရန္ သေဘာတူေၾကာင္းလည္း မိန္႔ၾကားပါသည္။

ဆက္လက္၍ ဦးပညာဗုဓ္မွ အစိုးရေက်ာင္းတြင္ သင္ၾကားရန္ ဆရာ/ဆရာမမ်ား ေမြးထုတ္ေရးအစီအစဥ္ကို တင္ျပရာတြင္ ခန္႔မွန္းေျခ ဆရာ/ဆရာမဦးေရ (၁၈၀၀)ခန္႔ကို သင္ၾကားေပးမယ့္ ဆရာ(၅၀)ဦးခန္႔ လုိအပ္ေၾကာင္း၊ ထုိဆရာ(၅၀)ဦးကိုလည္း ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားဘက္မွပင္ တာ၀န္ယူသင္ၾကားေပးသင့္ေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းတြင္း သင္ၾကားမည့္ ဆရာ/ဆရာမမ်ားကို ဘြဲ႔ရ၊ အနိမ့္ဆံုး (၁၀)တန္းေအာင္ျမင္ၿပီးသူမ်ားႏွင့္ ပထမလတ္တန္းေအာင္သူမ်ား ျဖစ္သင့္ေၾကာင္း တင္ျပပါသည္။

စာအုပ္ရုိက္ႏွိပ္ထုတ္ေ၀ေရး ကုန္က်စရိတ္ႏွင့္ ဆရာျဖစ္သင္ၾကားေရး ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ဆက္လက္ေဆြးေႏြးရာတြင္ ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ စာအုပ္ရုိက္ႏွိပ္ ထုတ္ေ၀ေရး ကုန္က်စရိတ္ကို ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားအသီးသီးမွ ေထာက္ပံ့ကူညီၾကရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရွိပါသည္။

၁။ ပအုိ၀္းစာေပ ျမွင့္တင္ျပန္႔ပြားေရး ဗဟုိသံဃာအဖြဲ႔ က်ပ္ - (၁)သိန္း
၂။ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (P.N.0) က်ပ္ - (၁)သိန္း
၃။ ပအုိ၀္းစာေပနဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈအဖြဲ႔ က်ပ္ - (၁)သိန္း
၄။ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ဌာေနျပည္သူ႔စစ္ က်ပ္ - (၁)သိန္း
၅။ ပအုိ၀္းေမာ္အဖြဲ႔ႏွင့္ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းေဆးဆရာအဖြဲ႕ က်ပ္ - (၁)သိန္း
၆။ ပအုိ၀္းသုခုမအႏုပညာအဖြဲ႔ က်ပ္ - (၁)သိန္း
၇။ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသမီးအဖြဲ႔ က်ပ္ - (၁)သိန္း

ဒုတိယအဆင့္အေနျဖင့္ ဆရာျဖစ္ သင္ၾကားေရးစရိတ္အတြက္ကိုမူ ဆက္လက္ေဆြးေႏြးၾကရန္ ေျပာၾကားသည္။

ေနာက္ဆံုးအဆင့္ ေဆြးေႏြးခ်က္မွာ - ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသားစာေပ သင္ၾကားေရးအတြက္ ပအုိ၀္းအမ်ဳိးသားစု တစ္ရပ္လံုးပါ၀င္ႏုိင္ရန္အတြက္ ပအုိ၀္းလူမ်ဳိးမ်ား ေနထုိင္လ်က္ရွိသည့္ ေဒသအသီးသီးမွ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ား၊ ပညာရွင္မ်ား၊ အနယ္အရပ္ရပ္မွ ဖြဲ႔စည္းထားသည့္ ပအုိ၀္းတုိင္းရင္းသားစာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈအဖြဲ႕မ်ားကို အားလံုး စုစည္းၿပီး ျပ႒ာန္းစာအုပ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ လုပ္ေဆာင္ထားခ်က္မ်ားႏွင့္ အတည္ျပဳခ်က္မ်ားကို ခ်ျပရန္အတြက္ အစည္းအေ၀းတစ္ရပ္ က်င္းပသင့္ေၾကာင္း ေဆြးေႏြးၾကပါသည္။

အေထြေထြ ေဆြးေႏြးခ်က္မ်ားအရ - တုိင္းရင္းသားစာေပသင္ၾကားေရးအတြက္ ပအုိ၀္းတစ္မ်ဳိးသားလံုး ပါ၀င္အတည္ျပဳေရးအတြက္ (၂၇-၃-၂၀၁၃) တေပါင္းလျပည့္ေက်ာ္ (၁)ရက္ေန႔တြင္ အစည္းအေ၀းက်င္းပရန္ ရက္သတ္မွတ္ျခင္း၊ သင္ၾကားမည့္ ေက်ာင္းအေရအတြက္ ျပဳစုေရးကို ဦးပညာဗုဓ္က ရွမ္းျပည္နယ္ႏွင့္ ပဲခူးတုိင္းေဒသႀကီး ထန္းတစ္ပင္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ ေက်ာင္းကို တာ၀န္ယူျပဳစုေပးမည္ျဖစ္ၿပီး မြန္ျပည္နယ္၊ ကရင္ျပည္နယ္ႏွင့္ ကယားျပည္နယ္အတြင္းရွိ ေက်ာင္းအေရအတြက္ကို ပအုိ၀္းစာေပနွင့္ ယဥ္ေက်းမႈအဖြဲ႔(ဗဟုိ)မွ တာ၀န္ယူျပဳစုေပးရန္ ျဖစ္သည္။


အစည္းအေ၀း ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ား

၁။ ႏိုင္ငံေတာ္မွ စီမံခ်က္၊ ျပ႒ာန္းခ်က္၊ ခြင့္ျပဳခ်က္အရ အစိုးရစာသင္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ သင္ၾကားမည့္ ပအုိ၀္းစာသင္ပုန္းႀကီးကို ျပ႒ာန္းစာအုပ္မူၾကမ္းအျဖစ္ အတည္ျပဳျခင္း၊

၂။ အစိုးရေက်ာင္းတြင္ ပအုိ၀္းစာေပသင္ၾကားေရးအတြက္ ဆရာ/ဆရာမမ်ား ေမြးထုတ္ေပးေရး အစီအစဥ္ကို (၂၇-၃-၂၀၁၃)တြင္ က်င္းပမည့္ အစည္းအေ၀းတြင္ တင္ျပရန္၊

၃။ ဆရာျဖစ္သင္ၾကားေရးအတြက္ ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ပအုိ၀္းလူမႈအဖြဲ႕အစည္း အသီးသီးမွ တာ၀န္ယူပံ့ပုိးေပးရန္။


အစည္းအေ၀းမွတ္တမ္းတင္သူ -
ေဒါက္တာခင္ေလးရီ၊ ကထိကသမုိင္းဌာန၊ ေတာင္ႀကီးတကၠသိုလ္

0 comments:

good luck

Ads 468x60px

r
ခြန္မို႔ေလာင္း မွၾကိဳဆိုပ္၏

Featured Posts