February 17, 2013

တယ္လီဖုန္းကိုင္တြယ္ျခင္း
   တယ္လီဖုန္းကိုင္တြယ္ျခင္း။ မိမိတို႔အားလံုး ရုိင္းစိုင္းေသာ ညံ့ဖ်င္းေသာတယ္လီဖုန္းကိုင္တြယ္သူမ်ား
ေၾကာင့္စိတ္မေက်မခ်မ္းျဖစ္မႈမ်ားႏွင့္ႀကံဳေတြ႔ဖူးၾကေပလိမ့္မည္။ အဖြဲ႔ဝင္မ်ားႏွင့္ ဝန္ထမ္းမ်ားအားလံုး တယ္လီဖုန္းကို မည္သည့္မည္ပံု ကြ်မ္းက်င္စြာ ကိုင္တြယ္ရမည္ကို သိထားရန္ အလြန္အေရးႀကီးသည္။
 တယ္လီဖုန္းကိုင္တြယ္ျခင္းသည္ သင့္ရုံးထံအလည္လာသာဧည့္သည္မ်ားကို ကိုတြယ္သကဲသို႔ပင္လုပ္
ေဆာင္သင့္သည္။ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔ေသာ စြာႏွင့္ အကူအညီေပးျခင္းျဖစ္ပါေစ။ လ်င္ျမန္စြာတံု႔ျပန္မႈေပး
ပါ။ အကယ္၍ တစ္ဦးဦးမအားလပ္ပါက သတင္းအခ်က္အလက္ယူထားပါ။ လူမ်ားကို အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ
ေစာင့္ဆိုင္းေနျခင္းမျဖစ္ပါေစႏွင့္။ ထုိသို႔ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ ၎တို႔၏အခ်ိန္ႏွင့္ ေငြျဖဳန္းတီးရာေရာက္ေပ
သည္။

ဖုန္းတြင္အေျဖေပးခ်ိန္ေျပာရမည့္အရာမ်ား
 ဖုန္းျပန္ေျဖရန္ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းမွာ- (--------အမည္။အမိန္႔ရွိပါ။ဘာအကူအညီေပးရမလဲ)
 အကယ္၍ တစ္ဦးဦးအားေျပာဆိုေစလိုပါက (ခဏကိုင္ထားပါ။ သူ႔ကိုဆက္ေပးပါ့မယ္)
 အကယ္၍ လိုင္းမအားပါက (သူမအားေသးပါဘူး ။ဘာအေၾကာင္းၾကားေပးရမလဲ)
 ဒါမွမဟုတ္ရင္ ေနာက္မွျပန္ဆက္မဲ့အေၾကာင္းသူလာရင္ေျပာေပးရမလား
ဖုန္းတြင္အေျဖေပးခ်ိန္လို္က္နာရမည့္အရာမ်ား
   အျမဲယဥ္းေက်းသိမ္ေမြ႔ ႀကိဳဆိုပါ။
  သင့္အေျဖတတ္ႏုိင္သမွ်အတိုခ်ံဳးျဖစ္ပါေစ။ သို႔ေသာ္ ရိုင္းစိုင္းၾကမ္းတမ္းျခင္းႏွင့္ အလ်င္စလိုမျဖစ္ေစရ။
  သင့္ဖုန္းစနစ္ကို မည္ကဲ့သို႔အသံုးျပဳရမည္ကုိ ေသခ်ာစြာနားလည္ေအာင္လုပ္ပါ။
  ဖုန္းေခၚသံသံုးႀကိမ္ထက္မပိုပါေစႏွင့္ ထုိထက္ပိုျခင္းသည္ သင္မအားျခင္း(သို႔) သင္ဖုန္းအနီးတြင္
  မရွိေၾကာင္းခံစားမိေစလိမ့္မည္။
ဖုန္းတြင္အေျဖေပးျခင္းအတြက္အၾကံဳျပဳခ်က္မ်ား
-စုစည္းမႈမရွိပါေစ။ မွတ္တမ္းစာအုပ္ ၊မွတ္စုကပ္ျပား၊ ေဘာပင္ ခဲတံစသျဖင့္ အဆင့္သင့္ရွိပါေစ။သူတို႔
 သည္။ သင့္လုပ္ငန္းကိုႏိုးဆြေပးသည္ကိုသိပါ။ အကယ္၍ေမးခြန္မ်ားသည္ တစ္ခုတည္းကိုသာေမးေနပါ
ကသင့္ထဲ့တြင္ အခ်က္အလက္အားလံုးရွိထားသင့္သည္။
-အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုတြင္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ထားပါ ဖုန္းဆက္လာသူမည္သူျဖစ္သအည့္အေၾကာင္းကိုေမးရန္လို
မလို၊ (ဘယ္သူစကားေျပာေနတယ္လို႔ေျပာေပးရမလဲ) စသျဖင့္၊ အခ်ိဳ႕ေသာအဖြဲ႔အစည္းမ်ားတြင္ထိုသို႔
ေမးျခင္းအားျဖင့္ ျပႆနာျဖစ္ေစတတ္သည္။
-အကယ္၍ ဖုန္းဆက္လာသူအား စစ္ေဆးေမးျမန္းျခင္း သည္ျပႆနာျဖစ္သင့္ေပ။
-ဖုန္းဆက္လာသူအား သင္ဘာအကူအညီေပးရမည္ကိုေမးပါ။ ေသခ်ာစြာဂရုတစိုက္နားေထာင္ေနသည့္ အေၾကာင္းဖုန္းဆက္ေနသူသိေအာင္လုပ္ပါ။ သင္တစ္ဦးဦးဖုန္းေျပာေနျခင္းကို နားေထာင္မႈ ေပးေနသည့္ အခ်ိန္ၾကားျဖတ္ အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစျခင္းမ်ားကို ေရွာင္က်ဥ္ပါ။
-ဖုန္းလြဲေျပာင္းေပးသည့္အခ်ိန္ ဖုန္းေခၚသူၾကာရွည္စြာေစာင့္ဆိုင္းရျခင္းမျဖစ္ပါေစႏွင့္။ ဖုန္းလြဲေျပာင္းေပး မည့္သူမအားလပ္ပါက ဖုန္းေခၚသူအား မိမိသတင္းအခ်က္အလက္ယူထားရန္ လိုမလိုႏွင့္ ထုိသူမွရည္ၫြန္း သူထံ အခ်က္အလက္မ်ားကို ေသခ်ာစြာေပးပို႔မည့္အေၾကာင္းေျပာျပပါ။
-သတင္းအခ်က္အလက္မွတ္သားပါက သင္မွတ္သားသည့္အခ်က္အလက္မွန္ကန္ျခင္းရွိမရွိ ဆက္သြယ္သူ အားေသခ်ာစြာ ျပန္လည္ဖတ္ျပပါ။ အထူးသျဖင့္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား၊ ဖုန္းဆက္သူအား ေက်းဇူးတင္စကား
ေျပာပါ။ ဖုန္းကိုေဆာင့္ေအာင့္၍ မခ်ပါႏွင့္။ ဖံုးပိတ္သံမၾကမ္းတမ္းပါႏွင့္။
-သတင္းအခ်က္အလက္စီးဆင္းမႈႏွင့္မွန္ကန္ေစရန္ စနစ္တစ္ခုခ်မွတ္ထားပါ။ အကယ္၍ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား ဆက္လက္စီးဆင္းမႈမရွိဘဲ အေရးႀကီးကိစၥရပ္ျဖစ္သကဲသို႔ ဆက္သြယ္သူမွ
ထပ္မံဆက္သြယ္လာပါက ေသခ်ာစြာရွင္းျပ၍ သင့္အေနျဖင့္ မည္မည့္နည္းလမ္းမ်ားျဖင့္ အကူအညီေပးရန္
လိုအပ္ေၾကာင္း ေမးပါ။

0 comments:

good luck

Ads 468x60px

r
ခြန္မို႔ေလာင္း မွၾကိဳဆိုပ္၏

Featured Posts