December 14, 2012

အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မျပန္ျဖစ္ခဲ့ရင္ နားလည္ခြင့္လႊတ္ပါ အေဖ---


အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္  ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မျပန္ျဖစ္ခဲ့ရင္  
နားလည္ခြင့္လႊတ္ပါ    အေဖ---

စစ္ပဲြဆုိတာ  
ပန္းေတြပြင့္ေနတဲ့ေလာကထဲမွာ  ယမ္းေတြနဲ႔  ကစားေနတဲ့
ဇာတ္လမ္းေလးေတြပါ

အေဖသိခဲ့တဲ့   စစ္သားဘ၀နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ရွိေနတဲ့  စစ္သားဘ၀  ကြာျခားခဲ့တာ
အေဖ သိမွ သိပါေလစ---

အဘုိးေတာ္လွန္ခဲ့တဲ့  နယ္ခ်ဲ႕မ်ိဳးေတြ၊
အေဖ တုိက္ပဲြ၀င္ခဲ့တဲ့  လက္ပါးေစေတြ
အခု   ကၽြန္ေတာ္တုိက္ခုိက္ေနရတာက   ေသြးသားရင္းျခာေတြ---

ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေျမကုိ  ကတုတ္လုပ္ပစ္လုိက္ရမွာ
ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ရင္  မတန္တရာ
ဒါေပမဲ့ေလ---

အေနာက္မွာေနထြက္  အေရွ႕မွာေန၀င္
အမိန္႔သာလွ်င္  စစ္သားအတြက္ သစၥာ
နာခံရေပမေပါ့  ---

မွန္ျခင္း၊ မွားျခင္း   အတၱကင္းကင္းနဲ႔
ရွဳျမင္ႏုိင္တဲ့ေန႔
အေဖသိတဲ့   စစ္သားဘ၀မ်ိဳးကုိ
ကၽြန္ေတာ္  အိမ္မက္က မႏုိးခင္
ႀကဳံေတြ႔ပါရေစ   အေဖ------။

စစ္ပဲြဆုိတာ
ပန္းေတြပြင့္ေနတဲ့ေလာကထဲမွာ ယမ္းေတြနဲ႔ ကစားေနတဲ့
ဇာတ္လမ္းေလးေတြပါ

အေဖသိခဲ့တဲ့ စစ္သားဘ၀နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ရွိေနတဲ့ စစ္သားဘ၀ ကြာျခားခဲ့တာ
အေဖ သိမွ သိပါေလစ---

အဘုိးေတာ္လွန္ခဲ့တဲ့ နယ္ခ်ဲ႕မ်ိဳးေတြ၊
အေဖ တုိက္ပဲြ၀င္ခဲ့တဲ့ လက္ပါးေစေတြ
အခု ကၽြန္ေတာ္တုိက္ခုိက္ေနရတာက ေသြးသားရင္းျခာေတြ---

ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေျမကုိ ကတုတ္လုပ္ပစ္လုိက္ရမွာ
ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ရင္ မတန္တရာ
ဒါေပမဲ့ေလ---

အေနာက္မွာေနထြက္ အေရွ႕မွာေန၀င္
အမိန္႔သာလွ်င္ စစ္သားအတြက္ သစၥာ
နာခံရေပမေပါ့ ---

မွန္ျခင္း၊ မွားျခင္း အတၱကင္းကင္းနဲ႔
ရွဳျမင္ႏုိင္တဲ့ေန႔
အေဖသိတဲ့ စစ္သားဘ၀မ်ိဳးကုိ
ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မက္က မႏုိးခင္
ႀကဳံေတြ႔ပါရေစ အေဖ------။

0 comments:

good luck

Ads 468x60px

r
ခြန္မို႔ေလာင္း မွၾကိဳဆိုပ္၏

Featured Posts