စီမံခန္႕ခြဲသူ ဒါမွမဟုတ္ ေခါင္းေဆာင္မႈ တာ၀န္ယူေနသူေတြဟာ မိမိတို႕ရဲ႕
လုပ္ငန္းေတြထိထိေရာက္ေရာက္နဲ႕ ေအာင္ေအာင္ၿမင္ၿမင္ၿဖစ္ဖို႕ အၿမဲသတိၿပဳ
ေဆာင္ရြက္ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ လုပ္ငန္းေတြ ထိေရာက္ ေအာင္ၿမင္ေအာင္
စီမံေဆာင္ရြက္ေနတဲ႕အခါ တစ္ခါတစ္ရံၿဖစ္ေစ မၾကာခဏၿဖစ္ေစ အခ်ိန္ေတြကို အလဟသ
ၿဖဳန္းမိတတ္ပါတယ္။ အဲဒါကို သတိ မၿပဳမိ တတ္ပါဘူး။ အခ်ိန္ၿဖဳန္းေနတာကို
အခ်ိန္ၿဖဳန္းမွန္းမသိတဲ႕ အမွတ္တမဲ႕အၿဖစ္မ်ိဳး ရွိတတ္ပါတယ္။
-
အခ်ိန္ၿဖဳန္းမိတဲ႕အတြက္ အခ်ိဳ႕အခ်ိဳ႕ေသာလုပ္ငန္းေတြမွာ မိမိမူလက
ေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ႕အတိုင္း အၿပည္႕အ၀ မၿဖစ္ဘဲ အရည္အေသြးပိုင္းမွာ က်ဆင္းတာ
သတ္မွတ္တဲ႕အခ်ိန္ကာလ အတြင္းမွာ မၿပီးတာတို႕
ၾကံဳေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။အဲဒီလို္ၿဖစ္ရတဲ႕ အေၾကာင္းအရင္းကိုရွာၾကည္႕တဲ႕အခါ
တရားခံဟာ မိမိကိုယ္တိုင္ ၿဖစ္ေနတာကို အံ့ၾသဖြယ္ရာ ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။
ဘာ့ေၾကာင္႕အဲဒီလုိၿဖစ္ရလဲဆိုတာ ဆန္းစစ္ၾကည္႕တဲ႕အခါ ေဖာ္ၿပထားတဲ႕
အခ်ိန္ၿဖဳန္းမႈမ်ားထဲမွ အခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ ကို
က်ဴးလြန္ေနခဲ႕ေၾကာင္းေတြ႕ရွိရမွာၿဖစ္ပါတယ္။အဲဒီခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေတြအတြက္
မိမိကိုယ္ကို အၿပစ္တင္မေနဘဲ ေနာင္ကို ထပ္မံမၿဖစ္ေအာင္ ၿပဳၿပင္သြားဖို႕ပဲ
ၿဖစ္ပါတယ္။
အမွတ္တမဲ့ အခ်ိန္ၿဖဳန္းသလို ၿဖစ္သြားတတ္တဲ႕ အခ်က္ေတြကေတာ႕
၁။ ေရရွည္စီမံကိန္းေရးဆြဲမထားၿခင္း
၂။ ေရတိုစီမံခ်က္ စနစ္တက်ေရးဆြဲမထားၿခင္း
၃။ ၾကိဳတင္သတ္မွတ္ရာလ်ာထားၿခင္းမရွိသည္႕ အစည္းအေ၀းမ်ားမ်ား(အေရးေပၚမွအပ)
၄။ မလိုအပ္ပဲ ၿပဳလုပ္သည္႕ အစည္းအေ၀းမ်ား
၅။ ေနရာတကာတြင္ အစီရင္ခံစာတင္ၿပေစၿခင္း
၆။ စဥ္းမ်ဥ္းစည္းကမ္း ၿပဌာန္းမႈမ်ားၿပားလြန္းၿခင္း
၇။ လုပ္ငန္းအလိုက္ ဦးစားေပးအဆင္႕ ခြဲၿခားသတ္မွတ္မႈ မရွိၿခင္း
၈။ လုပ္ငန္းတခုၿခင္းအလိုက္ သတ္မွတ္သည္႕ ရည္မွန္းခ်က္မ်ားသည္ တိက်ၿပတ္သားမႈမရွိၿခင္း
၉။ ခ်က္ခ်င္း(မၿဖစ္မေန) လုပ္ကိုင္ရမည္႕ အလုပ္အမ်ိဳးအစား သတ္မွတ္ၿပဌာန္းမႈ မရွိၿခင္း
၁၀။ အခ်ိန္ကို စနစ္တက်ခြဲေ၀စီမံမႈ မရွိၿခင္း
၁၁။ လုပ္ငန္းတခုၿခင္းအလိုက္ ၿပီးစီးရမည္႕ရက္ကို အတိအက်သတ္မွတ္မထားၿခင္း
၁၂။ တစ္ခ်ိန္တည္းတြင္ လုပ္ငန္းမ်ားစြာကို ကိုင္တြယ္လုပ္ေဆာင္ၿခင္း
၁၃။
မလိုလားအပ္ေသာ ေႏွာက္ယွက္မႈမ်ားကို မကိုင္တြယ္တတ္ၿခင္း
(တယ္လီဖုန္းၿဖင္႕ေမးၿမန္ခ်က္မ်ားကို ကိုယ္တိုင္ေၿဖၾကားၿခင္း ၊
ခ်ိန္းဆိုမထားသည္႕ ဧည္႕သည္မ်ားကို လက္ခံေတြ႕ဆံုၿခင္း)
၁၄။ မွတ္တမ္းထိန္းသိမ္းမႈစနစ္အားနည္းၿခင္း
၁၅။ မိမိ၀န္ထမ္းမ်ားစိတ္ဓါတ္အေၿခအေန နိမ္႕က်ေနသည္ကို လွ်င္ၿမန္စြာ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္မႈ မရွိၿခင္း
၁၆။ ပံုမွန္လုပ္ငန္းမ်ားႏွင္႕ပါတ္သက္သည္႕ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားကို ၿပည္႕စံုစြာသတ္မွတ္ၿပဌာန္းထားမႈ မရွိၿခင္း
၁၇။ မိမိကိုယ္တိုင္ လုပ္ကိုင္ရန္မလိုအပ္သည္႕ လုပ္ငန္းမ်ားကို အၿခားသူမ်ားအား လြဲေၿပာင္းေပးအပ္ လုပ္ကိုင္မႈ မရွိၿခင္း
၁၈။ ေရာက္ရွိလာေသာ အေရးမၾကီးသည္႕ ေမးခြန္းလြာ၊ေမးၿမန္းခ်က္မ်ားကို အေရးတယူ ၿပန္လည္ေၿဖၾကားေၿပာဆိုၿခင္း
၁၉။ အလွေမြးတိရစာၧန္မ်ား ေမြးၿမဴထားၿပီး အလုပ္ခ်ိန္အတြင္း အခ်ိန္ယူၾကည္႕ရႈၿခင္း
၂၀။ ရွင္းလင္းၿပတ္သားမႈမရွိသည္႕ ေတာင္းဆိုမႈမ်ားကို အခ်ိန္ယူစဥ္းစားၿခင္း
၂၁။
ေဆာင္ရြက္ေနဆဲလုပ္ငန္းမ်ား၏ အေၿခအေနတိုးတက္မႈနွင္႕ ပတ္သက္သည္႕
သတင္းပို႕ခ်က္၊ အစီရင္ခံစာမ်ား ၿပည္႕စံုစြာမရရွိသည္ကို အေရးယူေဆာင္ရြက္မႈ
အားနည္းၿခင္း
၂၂။ လုပ္ငန္းတခုၿခင္းနွင္႕ပါတ္သက္သည္႕ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား ၿပည္႕စံုစြာ ရယူမထားၿခင္း
၂၃။ လုပ္စရာရွိသည္႕အလုပ္ကို ခ်က္ခ်င္းမလုပ္ဘဲ အခ်ိန္ေရြ႕ဆိုင္းတတ္ၿခင္း
၂၄။ အလုပ္ကိုလက္ေတြ႕လုပ္ခ်ိန္ထက္ စာရြက္စာတမ္းမ်ားကို ဖတ္ရႈခ်ိန္က ပိုမိုေနၿခင္း၊စာရြက္စာတမ္းမ်ားၿပားလြန္းၿခင္း
၂၅။ အေၾကာင္းထူးမရွိသည္႕ ၀င္စာမ်ားကို အခ်ိ္န္ခံၿပီး ဖတ္ရႈၿခင္း
-
အခုေဖာ္ၿပထားတဲ႕ အခ်က္ေတြအၿပင္ ဘယ္လိုအလုပ္ေတြဟာ
မိမိ၏လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈကို ထိခိုက္ယုတ္ေလ်ာ႕ေစသလဲဆိုတာ အမွန္ကို
အမွန္အတိုင္း အရွိကိုအရွိအတိုင္း ေသေသခ်ာခ်ာ စိစစ္တတ္ဖို႕ လိုပါတယ္။
ေဆာင္သင္႕တာကိုေဆာင္လို႕ေရွာင္သင္႕တာကို ေရွာင္သြားမယ္ဆိုရင္
စီမံခန္႕ခြဲသူတိုင္း ၊ေခါင္းေဆာင္တိုင္းဟာ အမွန္တကယ္စြမ္းေဆာင္နိုင္သူေတြ
ၿဖစ္လာရံုသာမက မိမိတို႕အသီးသီးတာ၀န္ယူရတဲ႕ လုပ္ငန္းမွန္သမွ်လည္း
ေခ်ာေခ်ာေမာေမာနဲ႕ ေအာင္ၿမင္ၾကပါလိမ္႕မယ္။မွန္မွန္ကန္ကန္ေတြးေခၚတတ္ဖို႕၊
မွန္မွန္ကန္ကန္ရႈ႕ၿမင္သံုးသပ္တတ္ဖို႕ အေၿမာ္အၿမင္ၾကီးမားတတ္ဖို႕
ေမြးၿမဴေလ႕က်င္႕ၾကပါစို႕။
November 27, 2012
အခ်ိန္ေတြမၿဖဳန္းမိေစဘို႕
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
good luck
Ads 468x60px
r
ခြန္မို႔ေလာင္း မွၾကိဳဆိုပ္၏
0 comments:
Post a Comment